VERZENDEN & RETOURNEREN

Je ontvangt je bestelling in principe 4 werkdagen na ontvangst van je betaling. De levertijd van de gepersonaliseerde blauwdruk kan langer duren. Ook tijdens kortingsacties kan het zijn dat jouw bestelling iets later aankomt. Wij doen uiteraard ons best om aan de termijn van 4 werkdagen te voldoen en zullen je altijd informeren, wanneer we iets langer nodig hebben.

FEATHERY werkt samen met PostNL. Je kunt zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen. Ben je niet thuis als het pakket bezorgd wordt? Dan wordt er altijd geprobeerd het pakket af te leveren bij je directe buren. Als het PostNL na twee bezorgpogingen niet is gelukt om het pakket af te leveren, dan kun je de zending ophalen bij een Postkantoor in de buurt.

Verzendkosten

Bij bestellingen boven de € 75,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Binnen Nederland 

€ 6,95 voor pakketten tot 10 kg, dit is standaard inclusief Track & Trace code.

Naar België

€ 13,00 voor pakketten tot 2 kg

€ 19,50 voor pakketten van 2-5 kg

€ 25,00 voor pakketten van 5-10 kg

In je winkelmandje zie je de verzendkosten die wij in rekening brengen.

Beschadiging

Helaas kan het voorkomen dat een artikel tijdens de verzending beschadigd raakt. Wij verzoeken je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Vanzelfsprekend zullen wij er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Wordt de bestelling geannuleerd, nadat deze is verzonden, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren.

Indien FEATHERY reeds een betaling heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan jou terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren/bedenkperiode

Consumenten hebben een bedenkperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.

Wil je de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dien je terug te sturen naar onderstaand retouradres. FEATHERY zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn ook voor eigen rekening.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaal je € 6,95.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk, via e-mail, aan FEATHERY kenbaar te worden gemaakt. Vermeld in je mail in ieder geval je volledige naam en bestelnummer en de artikelen die je wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer je ons de reden hiervan laat weten. Je bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens je bankrekeningnummer (IBAN) nodig. Klanten uit België dienen tevens het BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan de betaling aan FEATHERY is gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:

FEATHERY

Weegbree 23

1705 RA  Heerhugowaard

Klachtenprocedure
Heb je een klacht over één van onze producten of service dan kun je een email sturen naar info@feathery.nl. Vermeld daarin je persoonsgegevens, datum bestelling en bestelnummer en de aard van jouw klacht. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Copyright © 2015 - Feathery